Zaustavljanje tuče

2017-09-04

Jedno poslijepodne bio sam na terasi svoje kuće. Vidio sam da se jako naoblačilo i da će uskoro početi padati kiša. To mi je zapravo bilo drago, jer sam na drugoj terasi, koja je bila na garaži, imao posađen vrt raznog voća i povrća u velikim posudama. 

Počela je padati kiša i automatski sam zahvalio na tome svome Ocu, jer taj dan neću morati zalijevati vrt. Ali odjednom je umjesto kiše počela padati tuča, i to sve krupnija i krupnija, i sve jače i jače. Osjetio sam u svome duhu da se trebam obračunati sa tom tučom, te je zaustaviti prije nego uništi cijeli vrt. 

Automatski sam počeo moliti u drugim jezicima. Što sam silnije molio, to je tuča više slabila. Na kraju je i prestala padati, a ja sam odmah prestao moliti. Ali na moje iznanađenje, tuča je počela ponovno padati, te sam ja ponovno počeo moliti u jezicima! Ubrzo je tuča opet prestala padati, no ja toga puta nisam prestao moliti, nego sam nastavio još nekih pet minuta. I tek tada sam osjetio u duhu da je bitka gotova i da je tuča zaustavljena. Haleluja!

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti