Vaše molitvene potrebe

2017-07-07

U tijeku službe koju mi je Bog povjerio, molio sam za oslobođenje od raznih zlih duhova. Postoje mnoga svjedočanstva iz moje, ali i iz službi drugih Božjih pomazanika, koja dokazuju da Bog itekako uslišava molitve. 

No moja molitva je da i ti kreneš u tu službu, dragi brate i draga sestro u Kristu, te da i ti imaš svjedočanstva koja će proslaviti našega Gospodina. 

U slučaju da imate bilo kakvih pitanja u vezi ove službe, želim vas ohrabriti da me kontaktirate. Isto tako, ako vi ili netko od vaših bližnjih, imate nekakvih tjelesnih ili psihičkih problema, za koje sumnjate da su povezani s nečistim silama, slobodno nam se i bez ikakvog ustručavanja obratite, a mi vam jamčimo potpunu diskreciju. Posjet vašim domovima, bolnicama,... u Zagrebu, ali i u drugim gradovima i mjestima također je moguć, uz prethodni dogovor.   

Naš SOS mobitel vam je na raspolaganju 24 sata na dan, 7 dana u tjednu, te slobodno nazovite u slučaju potrebe na 091 562 79 38, ili nas kontaktirajte putem e-maila na zzidov@gmail.com

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti