Sotona - izvor bolesti

2017-07-07

Od velike je važnosti na samom početku uvidjeti odakle bolesti dolaze. Ljudi često misle da bolesti dolaze od Boga pa tu tvrdnju odmah želim pobiti. Važno je naučiti pravu Istinu:

"...upoznat ćete Istinu, a Istina će vas osloboditi." (Ivan 8:32).

Sotona je lažljivac i on ljudima laže. Govori ono što se kosi s Božjom Riječju - Biblijom. U svojim srcima trebamo odlučiti da ćemo slušati i vjerovati samo ono što Bog kaže kroz svoju Riječ.

"Dakle: ako vi, premda ste zli, možete davati djeci svojoj dobre darove, koliko će više Otac vaš nebeski dati dobra onima koji Ga mole?" (Matej 7:11)

Otac sam dvoje prekrasne djece - Joshue (21) i Deborah (18). Moja ljubav prema njima je velika. Nema toga na ovome svijetu što im ne bih dao da me zatraže. Moja djeca, hvala Gospodinu, ni u čemu ne oskudijevaju. Ako me zatraže ono što je dobro i potrebno dat ću im. Unatoč tome, Bog za mene u svojoj Riječi kaže da sam zao, ali da ću čak i kao takav svojoj djeci uvijek dati samo dobro. Primijetite da ako ja, koji sam zao, dajem svojoj djeci dobre darove, koliko će tek onda Bog, koji je savršeno dobar, dati dôbra svojoj djeci koja Ga mole. Spreman sam svojoj djeci dati posljednji zalogaj hrane. Spreman sam sebe žrtvovati da bih njih spasio. Zašto? Iz jednostavnog razloga- zato što ih volim. Koliko je Božja ljubav uzvišenija! Ako ja, kao zao čovjek, imam na srcu davati svojoj djeci dobre stvari, koliko tek onda Otac nebeski želi dati dôbra svojoj djeci?

"Ne varajte se, ljubljena braćo moja: svaki dobar dar, svaki savršen poklon dolazi odozgo, od Stvoritelja zvijezda, u koga nema ni promjene, ni zasjenjenja zbog mijene." (Jakov 1:16, 17)

Bog nam poručuje da se ne zavaravamo, odnosno da pripazimo da nas drugi ne obmanjuju kako od Njega dolazi nešto drugo, zlo, a ne dobro. Bog je savršeno dobro te ni u Njemu, ni u Kraljevstvu oko Njega ne postoji nikakvo zlo.

"Neka nitko, kad je napastovan, ne kaže: "Bog me napastuje." Bog naime ne može biti napastovan na zlo, a niti sâm nikoga ne napastuje." (Jakov 1:13)

Riječ je vrlo jasna. U Bogu nema zla, na Njega ne može doći zlo i On ne može dati zlo, u ovome slučaju bolest. Zašto ne može dati bolest? Odgovor je vrlo jednostavan: zato što Bog nema bolesti. Bolest je nešto što ne postoji u Božjem Kraljevstvu, a ako tamo ne postoji, onda bolest odande niti ne može doći. Amen. Jako mi je teško slušati izjave osoba koje krive Boga za sva zla koja se događaju u svijetu, poput ratova, gladi, poplava, požara, BOLESTI, i drugog. Ljudi to govore jer su obmanuti i ne znaju pravu Istinu.

"Lopov (sotona) ne dolazi osim da ukrade, zakolje i uništi. Ja (Isus) sam došao da ovce imaju život i da ga imaju u izobilju." (Ivan 10:10)

U ovom se stihu jasno vidi da od Gospodina dolazi dobro, a da od sotone dolazi zlo. BOG JE SAVRŠENO DOBRO - SOTONA JE SAVRŠENO ZLO. Zbog toga je, recimo, onaj simbol yin yang negativan. On simbolizira da u svakom zlu ima i malo dobra, a u svakome dobru i malo zla. Po tome bi u Bogu trebalo biti i malo zla, a u sotoni i malo dobra, što to je potpuno netočno! Biblija kaže da Bog dolazi da dade dobro, a sotona da dade zlo.

"...kako je Isus prošao čineći dobro i ozdravljajući sve koje đavo bijaše tlačio..." (Djela 10:38)

Tko je tlačio ljude? Sotona. Čime ih je tlačio? Bolestima. Tko je onda donosio bolesti ljudima? Sotona, jer ih je on bolestima tlačio. Tko je došao da oslobodi ljude od tog tlačenja? Isus Krist. Zašto je Isus to činio? Zato što je dobar i činio je samo dobre stvari, ozdravljao ih je. Biblija kaže da je sotona došao da ukrade, zakolje i uništi. Upravo kroz bolest sotona to i čini. Što bolest čini? Krade nam zdravlje, a kroz to i mir, sreću, financije, obitelj, posao, itd. Kolje ili ubija osobu koja je bolesna. Na žalost, jako nam je dobro poznato da na svijetu postoje različite smrtne bolesti poput leukemije, tumora, karcinoma, side i dr. Bolest uništava osobe u kojima je prisutna. Postoje bolesti koje ne ubijaju, već čine štetu - uništavaju. Na primjer karijes zubi malo po malo uništava zube, gangrena malo po malo uništava krv i dijelove tijela, mrena očiju malo po malo uništava vid, itd.

"...dovedoše Mu čovjeka nijema i opsjednuta. Pošto je Isus istjerao zlog duha, progovori nijemi." (Matej 9:32,33)

"Zatim naredi zlom duhu te ovaj iziđe iz dječaka, koji ozdravi u isti čas." (Matej 17:18)

"Tu bijaše neka žena opsjednuta osamnaest godina od duha koji je začetnik bolesti. Bila je zgrčena i nije se mogla uspraviti." (Luka 13:10)

"I sotona ode ispred lica Jahvina. On udari Joba zlim prištem od tabana do tjemena." (Job 2:6,7)

Sotona je izvor bolesti. Kada je Bog stvorio čovjeka stvorio ga je savršenim, tj. zdravim te ga postavio da živi u Edenskom vrtu- mjestu izobilja- gdje nije bilo nikakvoga zla i nikakve bolesti. Kada je čovjek učinio grijeh i bio izbačen iz Edena na njega je došlo prokletstvo. Sotona je prvo usmrtio čovjekov duh (Postanak 2:17) te otada i tijelo napada bolestima.

Biblija kaže da sotona: "...bijaše ubojica ljudi od početka..." (Ivan 8:44)

Zato ne vjerujmo lažima koja kažu da Bog daje bolesti, jer ako ih On daje zašto je onda dao svoga Sina da umre na križu i da ponese sve bolesti na svoje izranjavano tijelo. (Izaija 53:4,5) 

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti