Služba vjernika

2017-07-07

Gospodin nije stao na tome, te je pred svoj odlazak rekao:

"Ova će čudesa pratiti one koji budu vjerovali: U MOJE IME IZGONIT ĆE ZLE DUHOVE...!" (Marko 16:17)

"...dade im moć i vlast nad svim zlim duhovima..." (Luka 9:1)

"Eto, dao sam vam vlast da bez pogibli gazite zmije (sotonu) i štipavce (demone), i moć nad svakom neprijateljskom silom..." (Luka 10:19)

Na žalost, mnogi kršćani ne znaju da njihova služba mora biti nastavak Isusove službe. Za nas Bog nije zamislio ništa novo da činimo na licu zemlje, nego isto ono što je činio Njegov sin Isus Krist. Amen! 

"Zaista, zaista vam kažem, tko vjeruje u Me, i on će činiti djela koja Ja činim. Činit će i veća od ovih, jer Ja idem k Ocu." (Ivan 14:12)

Ljubljeni u Kristu! Svi smo mi pozvani da činimo djela Isusa Krista. SVI smo mi pozvani da OSLOBAÐAMO ZAROBLJENE! Kako to znam? Jer je zapisano u Svetome Pismu. Ja ne vjerujem u ljudske doktrine, ne vjerujem u različita denominacijska učenja, ali vjerujem u Božju Riječ. Vjerujem da je Ona ista jučer, danas i da će ostati zauvijek ista (Hebrejima 13:8). Kao što je Bog vječan, tako je i njegova Riječ vječna i nepromjenjiva. Ne smijemo nikada gledati izvršavaju li drugi Božje zapovijedi, već trebamo gledati činimo li to mi sami. Bog nije uputio svoju Riječ drugima, već SVAKOME OD NAS.   

U službu oslobođenja pozvan je SVAKI kršćanin koji VJERUJE. Bog te ne može upotrijebiti ako nemaš vjeru u svome srcu. Trebaš vjerovati da Bog i danas oslobađa zarobljene, kao i u to da želi i tebe upotrijebiti u toj službi. Isto tako, trebaš znati da SVAKI kršćanin ima SVU VLAST nad sotonom i SVIM njegovim demonima. Sljedeća stvar koja je posebno važna za službu oslobođenja jest ta da se protiv zlih duhova borimo u ISUSOVO IME. Demoni se ne boje kršćana, već Onoga koji je u njima, a to je Duh Isusa Krista.

"U moje IME izgonit će zle duhove..." (Marko 16:17) 

"Zapovijedam ti u IME Isusa Krista da iziđeš iz nje!" (Djela apostolska 16:18) 

Sljedeća stvar koja je neophodna za službu Oslobođenja jest ta da trebamo djelovati u darovima Duha Svetoga. Ovdje želim istaknuti dar koji je neophodan za službu - dar RAZLIKOVANJA DUHOVA. Pogledajmo jedan primjer u Pavlovoj službi:

"...srete nas neka ropkinja opsjednuta VRAČARSKIM DUHOM." (Djela apostolska 16:16)

Vidimo da je apostol Pavao, služeći se darom RAZLIKOVANJA DUHOVA, odmah uočio da se radi o vračarskom duhu. Njemu se suprotstavio u Isusovo IME, pa je ta ropkinja bila trenutno oslobođena.

"Zapovijedam ti u IME Isusa Krista da iziđeš iz nje! I u isti čas iziđe duh." (Djela apostolska 16:18)

U službi Oslobođenja osobito je važno biti VOÐEN DUHOM SVETIM. Trebamo znati da ćemo rezultate imati samo onda kada dozvolimo da nas vodi Gospodin. Vidimo da je i sam Isus Krist djelovao, a i imao uspjeha, samo onda kada je bio vođen Očevim Duhom. On Ga je vodio do osoba koje su trebale biti oslobođene. Duh Sveti Mu je govorio kojega demonskog duha (naziv) treba izbaciti iz osobe. Također Mu je isti Božji Duh dao silu da to učini. Isus je u svojoj službi na zemlji U SVEMU bio ovisan o Duhu Svetome i NIŠTA nije mogao učiniti bez Njega.

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti