Proročka riječ za zadnja vremena

2017-07-15

Vjerujem da mi je Otac dao ovu proročku riječ za ova zadnja vremena a koja se tiču Njegove Crkve. Pa vas molim da sve pročitate i da uz pomoć Duha Svetoga prosudite. Ako smatrate da je proročanstvo od Duha, proslijedite i drugima da bi i oni čuli upozorenje za ova vremena. Božji blagoslov!

"Ovim kanim reći da svaki pojedinac od vas govori:'Ja sam Pavlov, ja sam Apolonov, ja sam Petrov, ja sam Kristov...' Zar je Krist razdijeljen? Zar je Pavao razapet za vas? Ili ste u Pavlovo ime kršteni?" (1.Korinćanima 1:12,13)

Da li znamo koliko ovakve stvari žaloste Duha Svetoga kojim smo otkupljeni? Da li znamo koliko je u nama Duh žalostan kada slijedimo razne religiozne vođe do te mjere da nam oni upravljaju našim životima i još gore, našim vjerovanjem u Boga. Oni nam tumače Božju Riječ. Zato i imamo tolika duhovna zastranjivanja tokom čitave povijesti. Od tuda deseci tisuća različitih crkava i denominacija. Od tuda mržnja i razdjeljenost među vjernima do te mjere da brat brata ne može pogledati u oči.

Ljubljeni, vratimo se Izvoru i vjerujmo Bibliji jedinoj Božjoj Riječ! Vratimo se!!!

"Nastojte sačuvati jedinstvo Duha, povezani mirom. Jedno je Tijelo (Crkva), jedan Duh, kao što ste svojim pozivom pozvani samo ka jednoj nadi; jedan Gospodin, jedna vjera i jedno krštenje; jedan Bog i Otac sviju, koji je nad svima, koji djeluje po svima i u svima stanuje." (Efežanima 4:3-6)

Ljubljeni shvatite da vas nije spasila niti jedna crkva kao niti religiozni vođa.
Shvatite da postoji samo jedna Crkva, Crkva Isusa Krista. Da postoji samo jedna Istina koja je zapisana u Bibliji, samo u Bibliji. Postoji samo jedan Pastir i Apostol, a to je sam Isus Krist, ostali su samo sluge Svevišnjeg. Vaša braća nisu u samo vašoj lokalnoj zajednici, već ih ima u svakoj crkvi i denominaciji.
Nemojte slijediti čovjeka jer je on već razapeo Isusa pa zašto ne bi i vas. Nemojte slijediti svakojaka učenja koja vam se nude, već dozvolite da vas Duh Sveti poučava (1.Ivanova 2:26).
Živimo u zadnjim vremenima i prorokovano je u Bibliji da će doći do velikog otpada. Da će doći lažni pastiri, apostoli, proroci... koji će zavesti one koji nisu utemeljeni u Istini. U ovo vrijeme ne samo da Bog gradi svoju Crkvu, već to čini i sotona. Da dobro ste čuli, i sotona gradi svoju crkvu - kraljevstvo. Koja je to crkva?

ONA U KOJOJ ČOVJEK VLADA KROZ:

NEBIBLIJSKO POUČAVANJE
KROZ VRAĆANJE (ZASTRAŠIVANJE, KONTROLIRANJE I MANIPULIRANJE)
KROZ ODVAJANJA VJERNIKA OD VJERNIKA, OD CRKVE OD CRKVE
SPAJANJE RELIGIJE I POLITIKE
EKUMENE KOJE NISU BIBLIJSKI UTEMELJENE
MANIFESTACIJE "DUHA" KOJE IDU KONTRA RIJEČI...

Ljubljeni, čuvajte se jer sotona ima još sam malo vremena i zato želi napraviti što veću štetu kristovom Tijelu. Zato LJUBITE JEDNI DRUGE. OPRAŠTAJTE JEDNI DRUGIMA. PREPOZNAVAJTE I PRIHVAČAJTE JEDNI DRUGE. MOLITE I BLAGOSLIVLJAJTE JEDNI DRUGE NEDAJUĆI MJESTA SOTONI. Ostalo je još malo vremena do kraja. Isus uskoro dolazi. Budite spremni za Njegov dolazak. SAMO ONI KOJI USTRAJU DO KRAJA BITI ĆE SPAŠENI!!!

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti