Proročanstvo Johna Mulindea 1

2017-07-26

Želim podijeliti proročku riječ koju je John Mulinde dobio od Gospodina prije više godina. Vjerujem da je ta riječ i za sve nas koji smo dijelovi Kristova Tijela i koje Otac želi upotrijebiti u ova zadnja vremena. Otvorite svoja srca da bi mogli primiti ovu riječ i dozvolite joj da promijeni vaše živote. 

Odvoji se za mene. Dopusti mi da djelujem duboko u tvom životu da te oslobodim od kuka koje svijet ima u tebi. Ja ču ti pomoći da nadvladaš stvari koje ti sam ne možeš nadvladati. Učiniti ču da tvoj život bude odvojen od svega što te sprečava da se ističeš u Meni. Podići ču te iznad utjecaja tvog svijeta i osloboditi njegovih uzda i ograničenja. Dat ču ti autoritet nad svim državama i narodima. Učinit ču da ljudi u tvom životu budu privučeni mom svijetlu kako nikada nisi mislio da je moguće. Učinit ću da moja Riječ kroz tebe bude učinkovitija nego ikada prije. Opremiti ću tvoj život da ostvariš ono što je daleko iznad tvojih zamisli, stvari koje su ti danas nemoguće. Sve što tražim je posuda koja je odvojena za mene, potpuno odvojena od zavođenja i naredbi okolnog svijeta i potpuno predana mojoj volji. Ako želiš znati, to je bila tajna prve Crkve. To je bila tajna svakoga koga sam ikada koristio u prošlim generacijama. To je još uvijek tajna moje sile danas. Koliko god ljudi u tome bude voljno potpuno podrediti svoje živote Meni, Ja, Gospodin, to ću uvijek nagraditi. (Ivan 12:24-26)

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti