Ozdravljenje od tumora u ušnoj šupljini

2017-07-26

Oko Božića 2016. godine počela sam liječiti upalu oba uha. Najprije kod svoje liječnice opće prakse, koja me liječila do svibnja 2017. godine, a zatim me uputila kod specijalista u KBC, nakon čega sam morala i ostati u bolnici na liječenju.

Dobivala sam injekcije infuzije, da gnoj koji se nakupio u ušima prokrvari i izađe van. U međuvremenu su mi napravili CT i MR mozga, a s pomoću kojih mi je dijagnosticiran dobroćudni tumor u slušnom kanalu! Doktorica mi je tada predložila operaciju u Zagrebu i sve je dogovorila sa tamošnjim kirurgom, a moje je bilo samo otići na operaciju u dogovorenom terminu. 

Kao vjerujem i većinu drugih ljudi, uhvatio me strašan strah i panika, a pogotovo kada sam shvatila koje su sve moguće negativne posljedice te operacije. Tada sam osjetila da mi je sam Bog rekao da tražim bilo kakva druga rješenja po Internetu, i doslovno prva stranica koja mi se otvorila je bila svjedočanstvo o izliječenju pastora Željka Židova. Na dnu te stranice nalazio se njegov broj mobitela, koji sam bez oklijevanja utipkala i nazvala.

Otvoreni razgovor sa pastorom Željkom me stvarno ohrabrio i dao mi neku novu nadu, koja mi je u tom trenutku bila itekako potrebna. Umirujućim tonom glasa nekoliko puta mi je ponovio da ne trebam ići na tu operaciju. Iako je datum operacije već bio dogovoren, jer je moja doktorica već to sama obavila, ja jednostavno nisam imala što razmišljati, nego smo sjeli u auto i dovezli se u Zagreb (oko 200 km od naše kuće). Pastor me ljubazno dočekao, te mi ispričao sve o svom vlastitom iscijeljenju, ali i o drugima koji su primili Božje ozdravljenje. Zatim je stavio svoj dlan na moje uho i molio - molio Boga da mi iščupa tumor iz uha - da nestane! U tim trenutcima suze su mi same počele teči i nisu prestajale sve dok pastor nije bio gotov sa molitvom. Pitao me: "Zašto plačete?" Ne znam, rekla sam. 

A jesam li što osjetila? Jesam! U trenutku kada je molio Boga da tumor izađe iz uha, ja sam to i osjetila! Osjetila sam da mi je Bog iščupao tumor iz uha! Zato sam i plakala.

Nekoliko dana nekon toga, otišla sam na dogovorenu operaciju u Zagrebu. Kada je kirurg završio sa pregledom mog CT-a i MR-a, pozvao me je unutra. Ja sam do tada cijelo vrijeme bila sigurna da neće naći ništa. Međutim kad sam ušla, upitao me: "Što se to kod vas dešava?" U tom trenutku život mi se ponovno srušio. Pomislila sam da će mi sada potvrditi prijašnju dijagnozu. No kada mi je rekao da on ne vidi tumor i tu prijašnju dijagnozu, samo sam sretno pogledala u nebo (strop) i zahvalila Bogu. S obzirom da nije bio potpuno siguran u rezultate, doktor je pozvao još dva kirurga da pregledaju CD, i svi su isto vidjeli - NEMA TUMORA! Gledali su na tri različita ekrana - NEMA GA! Tada je kirurg zaključio da nema više potrebe za operacijom, te da samo trebam ponoviti MR za 6 mjeseci.   

Zahvalna sam Bogu do neba!!! Nemam riječi kako bih vam to opisala! 

Zašto baš google... zašto baš ta stranica... zašto baš pastor Željko... zašto baš bez oklijevanja pozivam njegov broj... zašto baš tako brzo sjedam u auto i pravac Zagreb.... zašto se dijagnoza odjednom ne poklapa? Znam zašto! Zato jer je sve to bila volja Božja! 

Hvala dragome Bogu, i hvala pastoru što mi ga je Bog poslao. Aleluja!!!


Ako i vi trebate molitvu za ozdravljenje ili oslobođenje, ako trebate svoje čudo, javite nam se:          Mob: 091/562-7938, E-mail: zzidov@gmail.com

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti