Moja osobna iskustva u službi oslobođenja

2017-07-07

Bog mi je na samome početku moje službe pokazao važnost oslobođenja osoba od demonskih sila. Odmah sam uvidio da nakon Božje zapovijedi da propovijedamo radosnu vijesti slijedi: IZGONITE ZLE DUHOVE! Mi ne smijemo otići u fanatizam, te vidjeti demone u svakome grmu, ali vam isto tako trebam reći da demona ima svuda kuda se krećemo: u ljudima, u životinjama, u zraku, u glazbi... 

Neka od vlastitih iskustava u službi Oslobođenja podijeliti ću ovdje s vama, da bih dao slavu Bogu, ali i da biste vi mogli iz prve ruke i čuti i naučiti o toj važnoj službi. 

Prije nego što podijelim s vama ta iskustva, želim vam reći nešto što je važno za svaku osobu koja želi funkcionirati u toj službi. Trebamo znati da iza SVAKE smrtonosne bolesti, kao što su rak, leukemija, tumor, sida... stoji ZLI DUH. Isto tako je važno znati da iza svake teške duševne bolesti, kao što su shizofrenija, razne psihoze, retardacija, downov sindrom, PTSP... stoji isti uzročnik: ZLI DUH. To nikako ne znači da su ti ljudi negativni ili zli, već samo da su DEMONI UZROČNICI TIH BOLESTI. Najbolja potvrda moje izjave je Božja Riječ (Biblija), ali isto tako i medicina. Medicina jednostavno nema lijeka za te bolesti, bespomoćna je da pomogne bolesnima, jer materijalna sredstva (lijekovi) ne djeluju na duhovne sile (zaposjednutosti). 

Isto tako, želim reći još jednu važnu stvar, a to je da niti jedna vrsta alternativne medicine, osim čisto prirodnih, kao što je npr. "Biljna ljekarna", nije pred Bogom u redu. Niti jedna vrsta od kod nas zastupljenih alternativnih medicina, kao što su npr. akupunktura, bioenergija, homeopatija, makrobiotika... nisu pred Bogom u redu. Naprotiv, mogu otvoreno i bez ikakvog ustručavanja reći da iza takve medicine stoje sile tame. Osobe koje se podvrgavaju tretmanima takvih "medicinara" svaljuju na sebe prokletstvo, a može doći i do opsjednuća zlim duhovima. Zato, bez obzira na to koliko pozitivnih izvještaja čujete o takvim vidovima liječenja, nemojte ni pod koju cijenu otići k njima. 

Isto tako znam da se u pojedinim crkvama govori pozitivno o alternativnoj medicini, te i sami duhovni vođe posjećuju iste. Neka vas to, također, ne zbuni, jer istina je samo jedna - sve ono što nije od Boga (i od klasične medicine), od ZLOGA je. 

Oslobođenje od duha tumora

Prije dosta godina došao sam u kontakt s jednom kršćankom iz Rijeke.  Imala je tumor na vratu i to je bilo vrlo uočljivo, jer joj je izbočina na vratu već bila vrlo velika. Došla je iz Rijeke u Zagreb na terapije, i dok je bila u Zagrebu, dolazila je u našu crkvu na bogoslužja. U to vrijeme ja nisam bio pastor crkve, već sam bio jedan od starješina. Ta sestra je dolazila na kućnu grupu koju sam vodio u svome domu. Za vrijeme slavljenja tijekom jednog sastanka, Bog mi je jasno progovorio da želi osloboditi tu sestru od tumora, te da moram iz nje istjerati demona koji je uzročnik te bolesti. Ja sam, nakon slavljenja, podijelio sa sestrom sve što mi je Bog rekao za nju i pitao je pristaje li da molim za njezino oslobođenje i ozdravljenje. Ona se s time složila, te mi je dala dozvolu da molim za nju.

Počeo sam moliti u jezicima, te slaviti Gospodina, i onda sam u jednom trenutku zapovijedio duhu tumora da oslobodi moju sestru U ISUSOVO IME! Na moje iznenađenje, nije se dogodilo baš ništa. Tada sam ponovio zapovijed demonu i jedino što se dogodilo je bilo to da se sestra počela tresti, tj. demon se počeo manifestirati. Ponovno sam zapovijedio demonu da iziđe U ISUSOVO IME i tada se desilo nešto što me jako iznenadilo - demon mi je podrugljivim glasom rekao da ne namjerava izaći. 

Ostao sam zapanjen time što mi je demon rekao, ali sam ipak ustrajao u namjeri, te mu ponovno zapovijedio. On je ponovio da neće nikada izići. U tome trenutku Gospodin mi je dao mudrost što učiniti, te sam se obratio demonu riječima: "Slušaj, ti prljavi demonu, sjećaš li se što ti je Isus Krist učinio na križu?" Demon je počeo režati na te moje riječi. Nastavio sam mu govoriti o Isusovoj žrtvi na križu, te o svetoj krvi koja se prolila na tome istom križu. Dok sam to govorio, demon je počeo vikati da prestanem s tim pričama, a ja sam nastavio s još više žara u srcu! Demon je režao i vikao, gotovo moleći da prestanem, ali nisam odustajao. Tada mi je Bog pokazao da svi trebamo početi pjevati pjesmu "Dragocjena Kristova Krv". I svi koji smo bili na toj kućnoj grupi počeli smo pjevati tu pjesmu. Demon je počeo ''šiziti'', sestra se počela jako tresti i kolutati očima, i tada, dok su ostali pjevali pjesmu o Krvi, ja sam ponovno zapovijedio tom demonu da iziđe van, što je on napokon i učinio. 

Na našu sestru je došao mir i bilo je jasno da je postala slobodna. Ubrzo, nakon kratkoga vremena, dobio sam informaciju da se ta sestra vratila u svoj grad potpuno zdrava, bez tumora! Haleluja! 

Oslobođenje od duha leukemije i smrti

Jedan kršćanin iz naše crkve je došao u kontakt s jednom obitelji iz Zagorja, čija je četverogodišnja kćer oboljela od leukemije. Bolest je jako brzo napredovala, tako da je ubrzo nastupila i posljednja faza bolesti. Roditelji te djevojčice su me kontaktirali i upitali može li Bog nešto učiniti za njihovu kćer? Odgovorio sam im sve ono što nam Bog govori u svojoj Riječi po pitanju spasenja, ozdravljenja i oslobođenja, te su ti roditelji sve prihvatili, te odmah bili nanovo rođeni i dobili vjeru za ozdravljenje svoje kćeri. 

Nakon nekoliko dana otišao sam s njima u bolnicu gdje im je ležala kćer, i molio sam za nju. Uzeo sam autoritet nad duhom leukemije, te u ISUSOVO IME zapovijedio demonu da napusti to dijete. 

Tada mi je Bog rekao da trebam izbaciti i duha smrti iz djevojčice, jer su u ovome slučaju dva demonska duha djelovala zajedno. Uobičajeno je da uz duha koji je uzročnik neke smrtonosne bolesti (u ovome slučaju leukemije), djeluje i duh smrti, jer je on taj koji zadaje smrtonosni udarac unesrećenoj osobi. Odmah sam zapovijedio i tom duhu da oslobodi djevojčicu, te sam nakon toga izgovorio zdravlje u njezinu krv i rekao joj da bude ZDRAVA ISUSOVIM RANAMA I MODRICAMA. Ubrzo nakon molitve djevojčica je puštena kući potpuno zdrava! Haleluja!

Oslobođenje od duha laži

Tijekom jednog misijskog putovanja po Slavoniji, propovijedao sam s jednom sestrom u Osijeku, na trgu ispred robne kuće. Dok smo propovijedali, približio nam se mladić koji je tamo cijelo vrijeme stajao i pažljivo slušao. Odmah sam uočio da mladić ima nekakvih psihičkih problema, pa sam mu i pristupio nakon propovijedi. Mladić je zaista bio jako zainteresiran za Boga, tako da mu je odmah tamo i predao svoj život. 

Nastavili smo razgovarati i tada je otvorio svoje srce, te mi je rekao da je za vrijeme domovinskog rata bio izbjeglica u Šibeniku. Tamo je upao u loše društvo u kojemu se uzimala droga. Nakon kratkoga vremena i sam se počeo drogirati, te su tada počeli njegovi psihički problemi. Između ostaloga, stalno je slušao glasove koji su mu govorili da je najgora osoba na svijetu, da će gorjeti u paklu, te da je on sam antikrist! Ti glasovi su ga izluđivali do te mjere da je morao otići k psihijatru, koji mu je naravno prepisao terapiju. Ali unatoč terapiji, bilo mu je sve gore i gore, te je čak počeo pomišljati i na samoubojstvo. 

Toga dana dok smo mi propovijedali, on je osjetio da ga neka sila vodi prema trgu ispred robne kuće. A došavši tamo, ugledao je nas kako propovijedamo Evanđelje Isusa Krista! 

Bog mi je pokazao da je mladić opsjednut duhom laži koji mu svojim djelovanjem nanosi sve teže psihičke probleme. Tada sam, uz mladićevu dozvolu, položio svoje ruke na njegovu glavu i zapovijedio duhu laži da ga oslobodi. Zamolio sam Gospodina da opere njegove misli i osjećaje svojom Svetom Krvlju od svake laži, te sam izgovorio zdravlje u njegovu dušu koja je bila dobrano poremećena sotonskim lažima. Nakon molitve, mladiću je odmah bilo bolje, te je rekao da se nakon dužeg vremena opet počeo smijati. Haleluja!

Oslobođenje od duha psihoze

Jednom, nakon završetka propovijedi u našoj crkvi, Bog mi je rekao da molim za ljudske potrebe. Kada sam to obznanio crkvi, izašlo je dosta ljudi s različitim potrebama. 

Dok sam molio za njih, primijetio sam da se jedan mladić počeo tresti. Brzo sam mu pristupio i ugledao dramatičan prizor - lice mu je potpuno pobijelilo, usta su mu sva poplavila, a oči su mu se počele okretati. Pomalo sam bio šokiran prizorom, ali sam sačuvao hladnokrvnost, te sam zapovijedio duhu psihoze da ga oslobodi. Nakon zapovijedi, demon ga je bacio na pod, te ga je počeo bacati i presavijati. Tada sam se sagnuo i ponovno zapovijedio demonu da iziđe van U ISUSOVO IME! Nakon toga, zli duh ga je još nekoliko puta snažno zatresao, te ga je onda napustio. 

Mladić se potpuno smirio i ostao ležati na podu zatvorenih očiju. Položio sam ruke na njegova prsa i zamolio Gospodina da ga ispuni svojim Duhom Svetim. Nakon molitve, mladić se digao vidno promijenjen i smiren. Haleluja! 

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti