Covid – 19, Bog i kršćanstvo

2020-10-30

Covid - 19 je zadnja stvar o kojoj razmišljam ili bolje rečeno želim razmišljati. Ali istina je da je taj virus i bolest prisutan svuda oko mene. Želim ponoviti da ja o tome ne želim uopće razmišljati a kamoli se time baviti. No, gledajući što se dešava oko mene, slušajući kako sve više mojih sunarodnjaka ali nažalost i kršćana je zaraženo pa čak i umire, želim napisati što Bog kaže o svemu tome.

Prva i najvažnija istina je ta da je Bog iznad sotone, iznad sila ovoga svijeta i iznad covid-a. Isus je na križu pobijedio sotonu i njegovu vojsku, razoružao ih je i izložio ruglu. (Kološanima 2:15)

Ta pobjeda nije ostvarena za Njega već za nas, Njegovu Crkvu. Nadvladao je sile tame da bi mi danas mogli živjeti u slobodi, zdravlju, miru...

Apostol Pavao se čudio crkvi u Kolosu jer je vidio kako sile ovoga svijeta (sotonske) utječu na njih. Taj utjecaj se, normalno, destruktivno odražavao na njih. "Lopov ne dolazi osim da ukrade, zakolje i uništi." (Ivan 10:10). Sotona je bog ovoga svijeta, on vlada u njemu i nad svima koji mu to dozvole. Nažalost, to nisu samo nevjerni ljudi u svijetu već i kršćani koji jesu spašeni, ispunjeni Duhom Svetim, kršteni tim istim Duhom, ali unatoč svemu tome dozvoljavaju tim sotonskim silama da utječu na njihove živote.

Bog je još u Starom zavjetu rekao svome narodu: "Smrt ili život, blagoslov ili prokletstvo stavljam pred vas a vi izaberite što želite." (Ponovljeni zakon 30:19)

Kršćani moraju vjerovati ne samo u Boga (jer i sotona vjeruje u Boga i dršće) već moraju vjerovati i u Božju Riječ Bibliju. Ako Bog kaže 'nemojte biti jedno sa svijetom, nemojte dodirivati ništa što je nečisto, budite sveti kao što sam i ja svet', onda kršćani moraju u to vjerovati i primjenjivati u svojim životima. Ako Bog kaže da "stavimo pogled u Njega koji je začetnik i završitelj naše vjere", onda učinimo to.

Vidim kod nas još jedan problem. Kod nas kršćani slušaju učenja i čitaju knjige o vjeri, proklamaciji, Kraljevstvu i sličnim temama i onda pokušavaju činiti to što ti autori govore, no bez vodstva Duha Svetoga. Kršćani mole i mole, vjeruju i vjeruju, pozitivno ispovijedaju, zaštićuju se krvlju Isusa Krista i sve to rade dok je sve dobro. Tada dolazi sotona sa njegovim silama koje djeluju u ovome svijetu i testiraju vjeru tih kršćana. Napadne ih na zdravlje, brak, financije... i što se tada dešava? Ti isti kršćani se izgube u svojoj vjeri u Boga i hodu sa Njim. Počinju se pitati: "Pa zašto nam se sve to dešava? Tko je kriv za to? Da li je Bog zaista Biblijski Bog? I odjednom se u njima sve ruši. Sve što su godinama gradili u tren je srušeno.

Ali tada je došao trenutak za vjeru u Boga i Njegova obećanja u Bibliji. Tada je trenutak da pozitivno ispovijedamo, da se zaštićujemo krvlju, tada je trenutak. Bitka je onda kada nas sotona napadne a ne kada živimo u miru. Jedan poznati Biblijski učitelj kaže: "Moja žena i ja svako jutro isproklamiramo oko 250 Biblijskih proklamacija." Ili jedan drugi: "Ja cijele dane pozitivno ispovijedam stalno se zaštićujem krvlju." A moje pitanje je zašto ti ljudi to čine i uče druge da to čine???

Kada jedan vojnik ide u bitku? Onda kada ga neprijatelj napadne! On ne trči sa puškom cijele dane po kvartu i puca i baca bombe. No, kada vidi da neprijatelj dolazi, on je spreman za ono što predstoji i uspješno se suprostavlja i nadvladava neprijatelja. Kod nas je situacija takva da svi vjeruju, proklamiraju, prorokuju, zaštićuju se a kad neprijatelj dođe i napadne pola njih odmah pobjegne a ostali traže pomoć u svijetu jer vide da od Boga pomoći nema.

Vraćam se sada ponovno na taj "strašni" covid. Kršćani su preplavljeni informacija ovoga svijeta. Slušaju Tv vijesti, čitaju novine, prate portale i svi kažu jedno "covid je opasan, od njega ćete svi biti zaraženi, umrijet ćete..." Slušaju stožer, vladu, doktore... slušaju sve njih i to stvara tu negativnu vjeru, vjeru koja oslobađa sile ovoga svijeta u njihove živote. U Bibliji i dalje piše da je Isus pobijedio ovaj svijet, da u Isusu imamo zdravlje... ali više ima vijesti iz svijeta od vijesti iz Kraljevstva Isusa Krista. Kršćani obolijevaju, umiru, crkve se zatvaraju i možemo čuti samo "čuvajte se, čuvajte se jer su dani zli. Bit će još gore. Budite doma i skrivajte se od svijeta jer je on opasan za vas."

Ne, upravo suprotno. Mi kršćani smo izbavljeni od ovoga svijeta. Mi imamo vlast nad sotonom i silama ovoga svijeta. U Isusu Kristu imamo savršeno zdravlje i ispunjenje svake naše potrebe. Bog je velik a sotona je mizerija. To je jedina istina našega Boga. U to trebamo vjerovati. Kada smo pod sotonskom paljbom mi izvlačimo Božansku tešku artiljeriju i suprostavljamo se tim napadima. Isus je Kralj i bumm. Isus je moje zdravlje i ja se neću razboljeti ni od covida ni od bilo koje druge bolesti bummm. Što tada vidimo oko nas? Vidimo da se stvari mijenjaju. Neprijatelja je sve manje, tame je sve manje, bolesti je sve manje, sile tame više ne mogu imati upliv u naše živote.

Za kraj želim napisati jedan meni jako drag stih koji ima takvu silu: "Pokorite se Bogu! Oduprite se sotoni i on će pobjeći od vas! Približite se Bogu pa će se i On približiti vama!" (Jakov 4:7)

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti