Buđenje iz kome

2017-07-26

Mlada tinejđerka koju sam otprije poznavao, je bila ozbiljno povrijeđena u automobilskoj nesreći, kada se vozeći se u autu sa svojim ocem, sa 80 km/h zaletila u zid pokraj ceste. Djevojčica je završila u komi, iz koje se nije probudila četiri dana. Za to vrijeme liječnici su govorili da će se djevojčica teško izvući iz kome, a ako se i probudi, da će imati teške i trajne posljedice. Njezin otac, koji je u trenutku nesreće vozio auto, je inače prije više godina primio mentalno ozdravljenje kroz moju molitvu. Prije toga je običavao svaki dan uzimati gotovo punu šaku tableta, samo da bi mogao "normalno" funkcionirati! Tada me iz bolnice nazvao, i plačući preklinjao da dođem moliti za njegovo dijete.

Bog mi je trenutno progovorio da želi podići djevojku iz kome i potpuno je ozdraviti. Istog popodneva otišao sam u bolnicu obučen kao svećenik (kolar), jer mi inače ne bi ni dopustili da uđem u njenu bolničku sobu. Na vratima me je sačekao njezin otac, sav u suzama. Kada sam došao do kreveta, djevojčica je ležala bez ikakvog znaka života, osim što se čulo disanje uz pomoć aparata. Tlak joj je bio kritično nizak. Sjeo sam pokraj nje i duša mi je bila duboko potresena gledajući ju kako nepomično leži u komi. Stavio sam svoju ruku na njenu glavu i zapovijedio duhu smrti da je oslobodi u Isusovo Ime! Tada sam naredio da zdravlje i obnova dođu u svaki povrijeđeni i uništeni organ! Zdravlje u Isusovo Ime!!! Na kraju sam joj zapovijedio da se probudi iz kome - u Isusovo Ime!

Odmah nakon te zadnje zapovijedi, Vanja se probudila iz kome, okrenula je glavu prema meni i tiho rekla: "Pastore Željko." Samo sam je uhvatio za ruku i nasmiješio se. Uskoro se Vanja polako počela podizati u krevetu, te je i sjela. Svjedočeći svemu tome, otac joj je počeo još više plakati, ali ovoga puta ne radi žalosti, već od neizmjerne radosti! Tada su medicinske sestre dotrčale do kreveta i pitale sa nevjericom: "Što se tu događa?" Sve su one gledale prema nama zbunjenim pogledima, jer su vidjele da se tu nešto čudno dogodilo. Djevojčin otac je na to objasnio sestrama što se uistinu dogodilo,  na što je jedna sestra uzbuđeno uzvratila: "To je Božje čudo!"

Da, to je Božje čudo. Bog je učinio očito čudo, jer je Njegova volja da čini čudesa u Ime Njegovog Sina, Isusa Krista. Bog se nije nikada promijenio. Činio je čuda u Starome Zavjetu, kroz svoje proroke. Činio je čuda u Novome Zavjetu, kroz službu Isusa Krista i Njegovih učenika. A Bog čini čuda i danas, kroz svoju Crkvu, kroz one koji vjeruju u Njega.

"Zaista, zaista, kažem vam, tko vjeruje u Me, i on će činiti djela koja Ja činim. Činit će i veća od ovih jer Ja idem k Ocu." (Ivan 14:12)

"Ova će čudesa pratiti one koji budu vjerovali: pomoću mog Imena izgoniti će zle duhove... na bolesnike polagati će ruke i oni će ozdravljati!" (Marko 16:17,18)


Ako i ti želiš primiti molitvu za ozdravljenje i čudo, javi se. Bog te voli i želi blagosloviti tvoj život, kao i živote tvojih bližnjih. Amen. 

Mob: 091/562-7938, E-mail: zzidov@gmail.com

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti