Bože, a što Ti trebaš?

2018-02-09

"Ne žalostite Duha Svetoga Božjega, kojim ste zapečaćeni za dan otkupljenja!" (Efežanima 4:30)

Vjerujem da je svatko od nas puno puta razmišljao o ovom stihu. Izgleda čudnovato i kao da ne možemo vjerovati da bi baš mi mogli ožalostiti Duha Božjega čiji smo hram, kao da nemamo otkrivenje kako možemo to učiniti. Jutros, dok sam prao zube, Otac mi je govorio vezano za taj stih.Pokazao mi je kako Ga svi mi svakodnevno jako žalostimo sa stvarima koje konstantno činimo.Pokazao mi je kako Njegova Crkva nema s Njim odnos ljubavi kakav bi trebala i imati već da ima odnos iz koristi. Božje Kraljevstvo vidimo kao restoran u kojem imamo u ponudi sve što nam je potrebno za jesti a Isusa Krista vidimo kao konobara kojeg stalno zivkamo da nam donese ono što nam u određenom trenutku treba. Više ne govorimo Bogu: "Oče, toliko te volim. Isuse, toliko sam zahvalan za sve što si učinio za mene. Duše Sveti hvala ti što si uvijek uz mene." Ne, toga više nema ili ima sve manje. Sve više se govori: "Bože spasi, ozdravi, oslobodi, daj mi novce i ugodan život. Daj mi sve to i daj mi to što prije da Ti ne tebam sve to ponovno ponavljati jer ti znaš da sam ja jako zaposlena osoba i nemam vremena za gubljenje u nekim dugim molitvama. Sve što želiš činiti učini sada i učini ovdje. Sve sam te to molio (u biti naredio) u Isusovo Ime i zato hvataj se odmah posla." Kako strašno! Kako žalosno!Upravo takvim stavom koji imamo prema svom Nebeskom Ocu najviše Ga žalostimo. I ne samo žalostimo nego i povrjeđujemo. 

Nije Otac težak da nešto da odnosno da nas blagoslovi ali Mu je jako teško kada Njegova djeca dolaze k Njemu samo kada im nešto treba. Nema tu više ljubavi ni romantike već samo iskorištavanje Njegove predivne ljubavi. Otac je povrijeđen. Isus je razočaran dok je Duh Sveti žalostan.Svaki put kada čitam ovaj stih iz Efežana kao da osjećam da nam Otac žalosnim glasom govori: "Dokle ćete biti takvi prema meni? Dokle? Učinio sam sve da vam pokažem koliko vas volim i koliko mi je stalo do vas. Zar ne možete shvatiti koliko vas volim? Zašto ne želite primiti Moju ljubav? Samo ona vas može potpuno transformirati, samo ona može ozdraviti vaša povrijeđena srca. Samo Moja ljubav."

"Da, Bog je tako LJUBIO ovaj svijet da je dao svoga jedinorođenog Sina da ne pogine ni jedan koji vjeruje u Nj, već da ima vječni život." (Ivan 3:16)

"U ovome se sastoji ljubav: nismo mi ljubili Boga, nego je On ljubio nas i poslao Sina svoga kao žrtvu pomirnicu za naše grijehe." (1.Ivanova 4:10)

"U ovome je Njegova ljubav u odnosu na nas dosegla vrhunac da smo već sada sigurni u pogledu Sudnjeg dana..." (1.Ivanova 4:18) 

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti