Bog - izvor zdravlja

2017-07-07

Istina je ta koja oslobađa i uvodi nas u Božji život blagoslova. U prošlom učenju vidjeli smo odakle dolaze bolesti, vidjeli smo da je izvor bolesti i svakog zla samo jedan, a to je sotona. U ovome ćemo učenju vidjeti da je izvor ZDRAVLJA i svakog dobra samo Bog. U Starome zavjetu Bog se objavio kroz različita imena kao što su: El Shadai (Svemogući Bog), Jahve Shalom (Bog je naš mir), itd. Ime kroz koje se Bog objavio, a koje nam je sada potrebno da bismo Ga mogli bolje upoznati, što se tiče ove teme, jest JAHVE RAFA (Bog koji daje zdravlje).

"Jer ja sam Jahve koji dajem zdravlje." (Izlazak 15:26)

Najbolji dokaz da je naš Bog dobar i da daje samo zdravlje jest samo Njegovo ime koje znači Bog ozdravitelj. Budimo jednostavni poput maloga djeteta i prihvatimo ono što nam govori sam Bog u Svojoj Riječi, Bibliji. Kada bi od Boga dolazile bolesti tada se On ne bi mogao zvati Bog koji daje zdravlje, već bi se trebao zvati Onaj koji daje i zdravlje i bolest, a to On svakako NIJE. Amen! U prošlom učenju smo vidjeli da u Bogu i u Njegovom Kraljevstvu nema zla, već samo dobro

"Neka nitko, kad je napastovan, ne kaže: "Bog me napastuje." Bog naime ne može biti napastovan na zlo, a niti sâm nikoga ne napastuje." (Jakov 1:13)

Božje Kraljevstvo je mjesto blagoslova, jer tamo vlada Bog. Kakav je kralj, takvo je i kraljevstvo. Naš Bog je savršeno dobro, tako da i u Njegovom Kraljevstvu postoji samo savršeno dobro.

"Ne varajte se, ljubljena braćo moja: svaki dobar dar, svaki savršeni poklon dolazi odozgo, od Stvoritelja zvijezda, u koga nema ni promjene, ni zasjenjenja zbog mijene." (Jakov 1:16,17)

U Starome zavjetu smo vidjeli da se Bog objavio svome narodu kao onaj koji DAJE ZDRAVLJE. U Novome zavjetu to nam je potvrđeno riječima da Bog daje samo DOBRE I SAVRŠENE DAROVE (Jakov 1:17).

Pogledajmo život i službu Isusa Krista - utjelovljenoga Boga. Isus kaže za sebe:

"Tko je vidio mene, vidio je i Oca." (Ivan 14:9)

"Ja sam Tebe proslavio na zemlji izvršivši djelo koje si mi dao da učinim." (Ivan 17:4)

"On me ne ostavlja sama, jer Ja uvijek činim što je Njemu ugodno." (Ivan 8:29)

"Ja ne govorim sam od sebe riječi koje vam kažem: Otac koji boravi u meni čini svoja djela." (Ivan 14:10)

"Ali neka svijet upozna da ja ljubim Oca i da radim kako mi je zapovijedio Otac!" (Ivan 14:31)

Isus nije došao na ovaj svijet da bi činio svoju volju, već samo Očevu. Isus je činio samo ono što je vidio da Otac čini, zato je i rekao: "Tko vidi mene, vidi Oca!" Zašto ili po čemu? Upravo po djelima koja je činio, jer je vidio, dok je bio u Nebu kod Oca, da ih Otac čini. U Starome zavjetu Isus je gledao kako Njegov Otac liječi pa je u Novom zavjetu kada se utjelovio nastavio i sam činiti ista djela ozdravljenja.

"Šimunova punica ležala je u groznici, te mu odmah rekoše za nju. On pristupi k njoj, uze je za ruku i podiže. Tada je pusti groznica, i ona ih počne posluživati." (Marko 1:30)

"Uvečer, kad sunce zađe, dovodili su Mu sve bolesnike i opsjednute, te se sav grad skupi pred vratima. Izliječi on SVE bolesnike, a bijahu mnogi i razne im bolesti; istjera i sve zle duhove..." (Marko 1:32- 34)

"Zapovijedam ti - reče tada uzetome - ustani, uzmi postelju svoju i hajde kući svojoj. On ustade, smjesta uze postelju i iziđe naočigled sviju." (Marko 2:11,12)

"Budući da je mnoge ozdravio, svi su bolesnici nasrtali prema Njemu da Ga se dotaknu." (Marko 3:10)

"...odmah joj prestade teći krv, i ona na svom tijelu osjeti da je ozdravila od bolesti." (Marko 5:28, 29)

"Zatim pogleda u nebo, uzdahnu te mu reče: 'Effatha'- to jest: 'otvori se!' Otvore mu se uši i razriješi mu se sapeti jezik, te je pravilno govorio... Sve je dobro učinio! On čini da gluhi čuju, a nijemi da govore!" (Marko 7:34, 35,37)

Novi zavjet je prepun primjera u kojima Isus ozdravlja bolesne. Na jednom mjestu piše da je Isus učinio tolika dobra djela da ne bi stala pod ovo nebo kada bi sva bila zapisana. Vjerujemo li sada da je Bog onaj koji daje samo zdravlje? Da, jer tako piše u Bibliji, a ona je vjerodostojna! Amen! 

© 2017 Kršćanska proročka crkva "Isus je Kralj!" Mob.: 091/562 79 38, E-mail: zzidov@gmail.com
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti